Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přeji i nadále výdrž a sílu ! A děkuji R^.

1 0
možnosti
Foto

Jenom mně chybí motiv k tomu za každou cenu odsoudit právě Kramného?

1 0
možnosti
JH

motiv už vysvětloval pan Hoppner ve svém blogu....prvotně to podělala policie, pak to převzala media, která neobjektivně spustila hon na čarodejnice, tím vznikl tlak na policii, která chtěla co nejrychleji případ uzavřít.

Takže se asi dohodla se znalci v Ostravě, kteří pak zničili důkazní materiál... atd... prostě svinstvo největšího kalibru...

2 0
možnosti
JH

První stání byl údajně šok pro přítomné osazenstvo, tak jak vypadalo druhé stání prosím ... Nějaké podrobnější info z procesu..?!

Děkuji

0 0
možnosti
JH

Zase padělky?? (nové fotky)

Výstup je tedy jaký? Důkazy jsou zničeny a co dál..?

0 0
možnosti
Foto

Momentálně zpracovávám, takže ještě prosím trochu strpení.

0 0
možnosti
PP

A kdo tomu nevěří je ...

0 0
možnosti
MB

Vite, soudni spisy jsem nevidel, lekarske zpravy necetl, odbornik v oboru nejsem ... nicmene Vase interpretace celeho procesu, totiz ze cele vysetrovani je konspirace a soudni system banda zkorumpovanych neumetelu s cilem ublizit nevinnemu, tak to mi tak nejak nesedi, no a kdyz si neodpustite to Vase "Capo di Tutti Capi", tak Vas "objektivni a nezavisly" pohled dostava dost na zadel ...

0 3
možnosti
Foto

Dobrý den, děkuji za názor.

Spisový materiál jsem za těch 5 let četl několikrát. Nejsem lékař, takže jsme si nechal vše konzultovat lékaři. Stejný postup jsem aplikoval v dalších odvětvích, takže si dovolím konstatovat, že jsem informačně z mnoho různých pramenů, velmi slušně informován.

Ano, celé řízení vykazuje takové vady, že je to těžko uvěřitelné, jak může v jedné trestní kauze dojít k tolika pochybením.

Pokud se týká MUDr. Dvořáčka odkazuji vás na naše roční investigativní "pátrání" pročtěte a spočítejte všechny zdroje k výsledku nepochybně dojdete sám.

https://pericevic.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=701640

Klidně a naprosto čistým svědomím si dovolím napsat, že Capo di Tutti Capi si z Vás, mě a dalších daňových poplatníků udělal dojnou krávu.... :)

Hezký den

2 0
možnosti
Foto

Dala jsem vám karmu. Ne proto, že bych byla stopro přesvědčená o Krásného nevině. Ale proto, že jsem stopro přesvědčená o tom, že na základě takového neskutečného bordelu, by neměl být nikdo odsouzený. Tyto všechny věci by měla vysvětlit paní soudkyně Gilová. Asi ona jediná ví, jak to bylo, když vynesla takový rozsudek.

5 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2046x
Jsem místopředseda Spolku Šalamoun, který se od roku 1993 snaží poukazovat na pochybení české justice a to v konkrétních případech a lidských osudech.

 
Spolek Šalamoun se zabýval od roku 1993 tisíce případy, kdy v řadě případů se nám justiční pochybení podařilo zvrátit, či v řadě případů dosáhnout např. milosti prezidenta republiky.


Od roku 2015 se velmi intenzivně mj. zabývám kauzou Petra Kramného, která není žádným justičním omylem, ale krystalickým justičním zločinem, který nemá obdoby.

Seznam rubrik